عشق يعني.........
سلام.به وبلاگ من خوش آمديد.لطفا نظر هم بذاريد
 
 
یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, :: 20:3 ::  نويسنده : هستي

 

 

 

دلم به حال پسري سوخت كه

وقتي گفتم كفش هايم را خوب رنگ كن گفت

خاطرت جمع باشد مثل سرنوشتم برايت سياه ميكنم

ادميزاد بي غذا دو ماه دوام مي اورد

بي اب دو هفته

بي هوا چند دقيقه

بي وجدان خيلي ... متاسفانه خيلي


 



نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت17:10---7 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کن
پاسخ:سلام خوشحال شدم بهت سرمیزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
یکی هست با صدای مرتضی پاشایی